Her Şeyi Tamir Etmek Mümkün mü?

 aklınıza gelebilecek her şeyi tamir etmeniz için yardımcı olan site...

(reklam değildir! tamamen işinize yarayacak bir site içermektedir.)

tamirciye gerek yok, ben varım; diyenlerin sitesi...
kadın, erkeğin işine karışmasın; diyen abilerimizin rafa kaldırıldığı bu zamanda erkekli kadınlı evdeki zımbırtıları onarmak için size mükemmel bir site buldum.

türkçe dil desteği var site içerisinde. sol üst köşede göreceksinizdir.



daha sonra eşyalarını tamir et bölümüne tıklayarak tamir kılavuzları yazan yere tıklıyoruz.
burada adım adım eşyaları nasıl düzelteceğinize dair kategoriler çıkıyor.
araç, tv, laptop,telefonlar vb. bir sürü ögenin tamirini göreceksinizdir.

daha da ötesi ne biliyor musunuz?
çok detaya girerek anlatmaları...

mesela ben ıphone x için nasıl sim kart takılıp çıkartılacağını bilmiyorum, diyelim.
adamlar bu durumu dahi çekip anlatmışlar.
(evet, bizzat test ettim ve cevabını vermişler.)

eğer parçaları dışarıdan tedarik ederseniz gerçekten evinizde onarım işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

gelelim başka bir olaya daha:
diyelim herhangi bir konuda aklınızda şüphe kaldı ve işi yarım bırakıp sormak istediniz, destek ekibine soru sor bölümünden yararlanarak sorunuzu yazıp karşıdaki ekipten görsel cevaplar alarak faydalanabilirsiniz.

bu arada sorularınıza puan veriliyor. bilginiz olsun...

peki bu adamların misyonu ne?
-dünyada her şeyi tamir etmeyi öğrenmemizi hedefliyorlar.

bu kişiler tamir seti falan da satıyorlar, bunlar birazcık tuzlu.
aliexpress veya trendyol'dan daha uygun fiyatlara da bulabilirsiniz.
size tavsiyem öncelikle akakçe'den veya cimri'den ucuz yerleri bulmanızdır.
tabii gidip dolandırıcı sitelere de düşmeyin...

gelelim o yere göğe sığdıramadığımız siteye:

Yorumlar

Popüler Yayınlar